Reviews

★★★★★

“Leonne heeft me supergoed geholpen. Ik vond het best spannend om mijn lange haar in 1 keer heel kort te laten knippen, maar Leonne heeft me gerustgesteld en het heel goed gedaan. Ik wilde mijn haar doneren en daardoor was het wat lastiger om er vervolgens het model in te knippen dat ik graag wilde. Leonne legde me van tevoren precies uit wat ik kon verwachten en wat de mogelijkheden waren. Dat vond ik het allerfijnste.”

Marjolein

★★★★★

“was weer zeer goed.”

Hauli

★★★★★

“Ik kom er al jaren en het is altijd TOP!”

Patricia

★★★★★

“Het was voor mij de eerste keer haarverven. Ik ben goed en duidelijk geholpen door Kelly, je merkt echt dat ze veel ervaring en expertise heeft. Het was super vriendelijk en gezellig !”

Nasniem

★★★★★

“prettig en goed geholpen. Erg fijn. Tot over een oaar maanden.”

Charlotte

★★★★★

“Gezellige sfeer! Professionele behandeling!”

Marja

★★★★★

“was weer perfect.”

Hauli

★★★★★

“Ik ben erg tevreden hoe mij haar is geverfd en geknipt. Kelly weet wat ze doet en kan goed adviezen geven.”

Razia

★★★★★

“Eerste keer bij deze salon, ik kom zeker terug!”

Mitchell

★★★★★

“Altijd weer top”

Thomas